Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kísérleti tömegközlekedési bérletet árát havi 49 euróra emelik.
A tervek szerint Németországban jelentősen megnövelik a nyár elején bevezetett kedvezményes tömegközlekedési bérlet árát – írja az Euronews.
A 9 eurós bérletet kísérletként vezették be, hogy rábírják az embereket a tömegközlekedés használatára, most pedig azt tervezik, hogy az árát havi 49 euróra emelik.
Érdekvédő szervezetek nem értenek egyet a módosítással, miután szerintük a havibérletek áremelkedése milliókat zár ki az utazásból – többségükben olyanokat, akik egyébként is a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével küzdenek – így egy évi 365 euróba kerülő bérletet javasolnak.
A környezetvédők pedig attól tartanak, hogy az ár nem lesz elég alacsony ahhoz, hogy átcsábítsa az embereket az autókból. További nehézségnek látják, hogy a vidéki szolgáltatási színvonal sokak számára megnehezíti a tömegközlekedésre való átállást.
Az új jegy bevezetése januárra várható.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.