Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A kísérleti tömegközlekedési bérletet árát havi 49 euróra emelik.
A tervek szerint Németországban jelentősen megnövelik a nyár elején bevezetett kedvezményes tömegközlekedési bérlet árát – írja az Euronews.
A 9 eurós bérletet kísérletként vezették be, hogy rábírják az embereket a tömegközlekedés használatára, most pedig azt tervezik, hogy az árát havi 49 euróra emelik.
Érdekvédő szervezetek nem értenek egyet a módosítással, miután szerintük a havibérletek áremelkedése milliókat zár ki az utazásból – többségükben olyanokat, akik egyébként is a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével küzdenek – így egy évi 365 euróba kerülő bérletet javasolnak.
A környezetvédők pedig attól tartanak, hogy az ár nem lesz elég alacsony ahhoz, hogy átcsábítsa az embereket az autókból. További nehézségnek látják, hogy a vidéki szolgáltatási színvonal sokak számára megnehezíti a tömegközlekedésre való átállást.
Az új jegy bevezetése januárra várható.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
A Voks 2025 árából akár kétszáz Tisza-szavazás is kijöhetett volna, ám van olyan mutató, amiben még így is alulmarad a lehengerlő kormánypárti akció a számháborúban.
A Tisza Párt elnöke arra kérte a magyar rendőröket, hogy a szombati Pride-on a magyar embereket védjék meg.
Az elítélt drogkereskedő által az igazságügy-minisztériumnak fizetett adomány miatt tovább nőnek Andrej Babis győzelmi esélyei.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
Egy Facebook-csoportba töltötték fel a felvételt.
Kinek van igaza a Budapest és a kormány közötti pénzügyi vitában?