Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Splitbe 54 euróért el lehet jutni.
2023 nyarán is indít vonatot Budapestről a horvát tengerpartra a MÁV – közölte a vasúttársaság szombaton. Június 9-e és szeptember 30-a között közleményk szerint heti három alkalommal fog közlekedni a fővárosból Splitbe tartó Adria Intercity, ami éjjel fogja vinni utasait a partra, valamint lesz rajta a háló- és étkezőkocsi is.
A MÁV már tavaly is elindította Splitbe tartó járatát, azonban 2023-ban azokhoz képest újdonság lesz, hogy a vonat főszezonon kívül is heti háromszor fog közlekedni – mivel a főszezon hivatalosan a június 17-e és augusztus 28-a közötti idősávot jelöli.
A vonatok Budapestről minden kedden, pénteken és vasárnap fognak indulni, Splitből visszafelé pedig minden hétfőn, szerdán és szombaton.
A MÁV azt írta, hogy a hálókocsikba 54 eurótól foglalhatóak a jegyek.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Miért vett meg egy nagy múltú, de veszteséges üzletláncot? Mit kellene csinálni ahhoz, hogy ne legyen méregdrága egy croissant? Mi a legnagyobb baj azzal, hogy a Balatonon még mindig ugyanúgy sütik a lángost? És miért nem érdemes mindenkinek akciózni a tejfölt? Andrejszki Richárddal, a Chef Market tulajdonosával beszélgettünk annak kapcsán, hogy cége a Culinaris új tulajdonosa lett.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Izrael vezetősége kemény válaszcsapásra szólította fel a hadsereget Teherán ellen.
Oroszország sorra veszti el szövetségeseit.
2029-től csak nonprofit cég végezheti a visszaváltási díjas rendszerek üzemeltetését. De van egy kiskapu.
Új, magánfenntartású működési modellre tér át az egyetem.
Egyesével hívták be a munkásokat hétfőn, tömött sorokban várták a sorsukat vasmű bejárata előtt.