Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, ami az influenszereket is érinti majd.
A napi.hu szerint az új etikai kódex számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Ez arról szól, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.
A lap szerint a jelenleginél komolyabb védelmet kapnak a gyermek- és fiatalkorúak, teljes körű átdolgozáson esett át a környezetvédelemmel kapcsolatos reklám, illetve kerülni kell a testképet digitális módon torzító manipulációkat.
A „Reklámozás influenszerrel” pedig vadonatúj szakaszként került be a kódexbe a szakmai gyakorlatokból és tapasztalatokból táplálkozva és a Gazdasági Versenyhivatal korábban kiadott ajánlásainak tájékoztatóinak tartalmára támaszkodva – írja a napi.hu.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.