Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
640 tonna nehézolajat szállított az Anika, amikor kigyulladt péntek reggel. A legénységet már kimentették, hajókkal is oltják, és helikopterrel visznek oda tűzoltókat.
Kigyulladt egy olajszállító tankhajó a Balti-tengeren a német partok közelében. A fejleményről a német parti őrség adott hírt, amely nagyszabású akciót indított a helyzet kezelésére: helikopterekkel szállítanak a helyszínre tűzoltókat, miközben három hajóval is oltják a lángokat, amelyek fekete füstje a partról is látható – jelentette a DPA hírügynökség.
A 73 méter hosszú, rakterében 640 tonna nehézolajat szállító Anika hétfős legénységét már kimentették, senki nem sérült meg közülük. Egyelőre nincsenek környezeti károk sem a Mecklenburg–Elő-Pomeránia tartomány környezetvédelmi minisztériuma szerint.
A tűz péntek reggel keletkezett a hajón, amely jelenleg Kühlungsborn és Warnemünde között horgonyoz a Mecklenburgi-öböl vizén egy vontatóhajóval együtt. A tűz oka egyelőre ismeretlen – írja a Yahoo! News.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.