szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az utazásnak a pihenésről kell szólnia, egy járattörlés vagy egy eltűnt poggyász azonban tönkreteheti az élményt. Erre egyetlen megoldás van, felkészültnek kell lenni, legyen szó a jogaink ismeretéről vagy egy utasbiztosításról.

Mit tehetünk, ha törölték a repülőjáratunkat? Milyen jogaink vannak, ha eltűnik a bőröndünk? Miért érdemes utasbiztosítást kötni nyaraláskor?

Ezekre a kérdésekre is keressük a választ a Kasszakulcs e heti adásában. Gyükeri Mercédesz és Sztojcsev Iván vendége ezúttal Baranovszky György, Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének ügyvezető elnöke volt.

Váltsd velünk valóra – a műsort a Raiffeisen Bank támogatja.

Tartalom:

  • 00:00 Intro
  • 00:45 Tényleg több gond van-e a fapados légitársaságokkal?
  • 02:27 Tippek a jegyfoglaláshoz, hogy kevesebb eséllyel ütközzünk problémába
  • 03:30 Milyen jogai vannak az utasnak, akinek nagyon sokat késik a gépe, vagy egyenesen törlik a járatát?
  • 05:04 Mi a helyzet az ügyfélszolgálatokkal, és mit kell tennie az utasnak, hogy megkapja a kártérítési pénzt, ami jár neki?
  • 09:31 Hogyan pereljünk, hol keressünk jogorvoslatot?
  • 11:02 Érdemes-e inkább ügyvédhez fordulni?
  • 12:12 Mi számít vis maiornak, milyen esetekben nem jogosult kártérítésre az utas?
  • 13:49 Mi a teendő, ha a poggyászunkban keletkezik kár?
  • 15:43 Fontos-e az utasbiztosítás?

Kövesse és hallgassa meg a Kasszakulcs műsorait az alábbi platformok bármelyikén: SpotifyApple Podcasts.

No Title

No Description

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!