Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A versenyhatóság szerint lehetséges, hogy az áruházlánc a vásárlókat megtévesztő módon hirdette a kuponakcióit.
Eljárást indít az Auchan Magyarországgal szemben a Gazdasági versenyhivatal (GVH), mert a gyanúja szerint a vállalkozás csaknem egy évig a különböző kuponakciókkal kapcsolatos kommunikációjával tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amivel megtéveszthette a fogyasztókat.
A hatóság azt vélelmezi, hogy az Auchan lényeges információk elhallgatásával reklámozta a kuponprogramját tavaly április és idén február között. Az eljárásban azt vizsgálják, hogy az országszerte 24 üzletet működtető áruházlánc televíziós hirdetéseiből egyértelműen kiderült-e, hogy a vásárlással gyűjthető kuponok csak egy bizonyos összeghatár fölött fizető vásárlónak járnak, nekik is csak akkor, ha Bizalomkártyájuk is van.
A GVH emlékeztetett: az áruházak reklámjaikban kötelesek teljeskörűen bemutatni ajánlataikat, az „apró betűkkel” közölt részletek pedig nem tekinthetők a tájékoztatás részének, mivel a fogyasztók nem szokták elolvasni őket.
Azt is jelezték, hogy a versenyfelügyeleti eljárás önmagában még nem jelenti azt, hogy az Auchan ténylegesen szabálytalanul hirdetett – ennek tisztázására legalább három hónapja van az állami szervnek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.