Ír–magyar sikerpékség: az Arán
Profil
Tartalomjegyzék

Ír–magyarsikerpékség:azArán

Pécsi Attila és Pécsi Kinga alig egy éve nyitotta meg ír pékségét, az Aránt Budapesten, a Wesselényi utcában. A környék sokszínűsége idlisnak tűnt a Dublinból tíz év után tavaly Magyarországra hazatelepült pár számára ahhoz, hogy Kinga nemzetközi ihletésű kenyerei és péksüteményei megtalálják a közönségüket.

Az Arán (ami ír nyelven kenyeret jelent) pillanatok alatt népszerűvé vált, a pékséget pedig a legtöbb hazai gasztroblog a legszínvonalasabb sütödék közé sorolja. A sikert mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az Arán a koronavírus-járvány ellenére mindennap nyitva van, és egy alkalmazottól sem kellett megválnia.

pillanatok alatt népszerűvé vált

A pékség Attila és Kinga első saját vállalkozása, bár Attila sok vezetői tapasztalatot szerzett az ír vendéglátóiparban. Mégis, amikor 2019-ben hazatértek Budapestre, nem üres kézzel érkeztek: magukkal hozták az általuk jellemzően írként definlt üzleti szemléletet is, amit úgy jellemeznek, hogy barátságos, közvetlen, bizalommal teli.

Kinga és Attila számára a pékség megvalósult álom: szinte minden idejüket az Aránban töltik, amire „második gyerekként” hivatkoznak (Áron az első, akinek születése szintén hozzájárult a pár hazatelepüléséhez), és minden munkából kiveszik a részüket a csapattal együtt.

A nemzetközi és ír karakterjegyeket semmi pénzért nem áldoznák fel: az Aránt épp a kovászos kenyér vagy a fahéjas tekercs teszi azzá, ami. Bár a sikernek számos oka van, a kulcs, ahogy Kinga és Attila megfogalmazza: „Hiszünk a termékünkben.” ¬