Ír–magyarsikerpékség:azArán

Vonzó illatok
Pécsi Attila és Pécsi Kinga alig egy éve nyitotta meg ír pékségét, az Aránt Budapesten, a Wesselényi utcában. A környék sokszínűsége ideálisnak tűnt a Dublinból tíz év után tavaly Magyarországra hazatelepült pár számára ahhoz, hogy Kinga nemzetközi ihletésű kenyerei és péksüteményei megtalálják a közönségüket.
Az Arán (ami ír nyelven kenyeret jelent) pillanatok alatt népszerűvé vált, a pékséget pedig a legtöbb hazai gasztroblog a legszínvonalasabb sütödék közé sorolja. A sikert mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az Arán a koronavírus-járvány ellenére mindennap nyitva van, és egy alkalmazottól sem kellett megválnia.
pillanatok alatt népszerűvé váltA pékség Attila és Kinga első saját vállalkozása, bár Attila sok vezetői tapasztalatot szerzett az ír vendéglátóiparban. Mégis, amikor 2019-ben hazatértek Budapestre, nem üres kézzel érkeztek: magukkal hozták az általuk jellemzően írként definiált üzleti szemléletet is, amit úgy jellemeznek, hogy barátságos, közvetlen, bizalommal teli.
Kinga és Attila számára a pékség megvalósult álom: szinte minden idejüket az Aránban töltik, amire „második gyerekként” hivatkoznak (Áron az első, akinek születése szintén hozzájárult a pár hazatelepüléséhez), és minden munkából kiveszik a részüket a csapattal együtt.
A nemzetközi és ír karakterjegyeket semmi pénzért nem áldoznák fel: az Aránt épp a kovászos kenyér vagy a fahéjas tekercs teszi azzá, ami. Bár a sikernek számos oka van, a kulcs, ahogy Kinga és Attila megfogalmazza: „Hiszünk a termékünkben.” ¬