Tizenhét év után nevet, arculatot és funkcionalitást is vált a Twitter. A 2006 márciusa óta mikroblog-szolgáltatásként működő márka weboldalán magyar idő szerint hétfő délelőtt már a fekete-fehér X logó volt látható a széles körben ismert kék madár helyett. Az x.com webcím begépelése után a twitter.com-ra jut az ember. (Később a forgalomterelés iránya vélhetően az ellenkezőjére vált majd.) Ezzel párhuzamosan profilképet cseréltek a vállalat saját csatornáján, illetve a céget tavaly megszerző Elon Musk profilján is. A Twittert azóta szoros kézi vezérléssel üzemeltető üzletember habitusát ismerve valószínűsíthető, hogy rövid időn belül megérkeznek az új funkciók is, melyek az egyszerű tartalommegosztó szolgáltatásból szuperalkalmazássá alakíthatják a platformot. Ami szinte biztosra vehető, hogy a régóta kezdetleges üzenetküldési lehetőség kiszélesítésével a szöveges üzenetek mellett hangos és videós hívásra is alkalmas Messengernek, Vibernek és WhatsAppnak is konkurenciát állítanak Muskék, de az is valószínű, hogy fizetési rendszerként is használható lesz majd az X.