szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Holcim Hungária Zrt. fenntartható építészetet népszerűsítő kampánya elnyerte idén a világ egyik legrangosabb amerikai kommunikációs folyóirata, a The Holmes Report díját, a Sabre Awards-ot. A Holcim egyetlen magyar döntősként nyert Ingatlan és Építőipar kategóriában.

A kampány kulcsfontosságú eleme egy rendkívüli vállalkozás, a Monte Rosa expedíció volt A Holcim a kezdeményezéssel összesen közel 5000 építésznek, építész hallgatónak mutatta be a fenntartható építészet kritériumait, gondolatát és felhívta a figyelmüket a 3. Holcim Awards világversenyre. A rendkívüli érdeklődést az is jelzi, hogy eddig összesen 1.800.000-en töltötték le az internetről az expedíción készült úti-videót.

„Fantasztikus dolog, hogy éppen a Holcim fennállásának 100 éves évfordulója alkalmából a fenntartható építészet elterjesztéséért végzett kampányunkkal sikerült dupláznunk és a European Excellence Awards után elnyertük a SABRE Awards európai díját.” - nyilatkozta Márta Irén, a Holcim kommunikációs igazgatója.

A hagyományos kommunikációs eszközöket a közösségi média adta lehetőségekkel is ötvöző kampányban vándorkiállítások, szakmai fórumok és konferenciák is helyet kaptak. A kampány megtervezésében és végrehajtásában a Grayling nemzetközi kommunikációs és PR ügynökség támogatta a Holcimot. A vállalat ugyanezzel a kampánnyal 2011 decemberében elnyerte a legrangosabb európai kommunikációs díjat, a European Excellence Awards-ot is.

 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!