szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is bekerült a MagyarBrands díjazottjai közé.

Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. 2012-ben harmadszor tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói.

Az objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján az eddig főleg építőipari tevékenységéről ismert 30 éves KÉSZ Csoport is igazi magyar márkának számít - írta közleményében a vállalat.

"Elismert magyar márkának lenni megtiszteltetés és egyben felelősség is. Felelősség, hiszen a KÉSZ márka ezen cím birtokában amerre jár a világban nemcsak saját magát, hanem minden magyar márkát képvisel" - mondta Pintyőke Marcell, a KÉSZ Csoport marketing és kommunikációs igazgatója.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!