Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Látványterveken már megújult a Rákóczi út, az Urbanista blogon nagyon vonzó terveket lehet nézegetni, 2x1 sávos autóforgalom, külön buszsáv, kerékpársáv, fasorok és széles járdák uralják a leendő Rákóczi utat.
A Rákóczi út fejlesztése régóta érik már, és a BKK nem is olyan rég úgy nyilatkozott az Urbanista blognak, hogy prioritást élvez. Alakulnak a Rákóczi tengely csomópontjai. A Ferenciek teréről már tudjuk, hogy fog kinézni hamarosan, az Astoria kaputérsége félig készen van és a BKK már a Baross térről is előjött egy látványtervvel nem is olyan rég.
A tömegközlekedéssel közlekedőknek feltehetően nagyon tetszenek a tervek, az valószínűleg sokaknak kevésbé tetszik, hogy az áthaladó forgalmat kijjebb szorítja. Itt lehet olvasni arról azonban, hogy a forgalomcsillapítás tulajdonképpen az autósok érdekeit is szolgálja.
Előkerült egy BME-s tanulmány is, amelyből nagyjából összeáll a kép.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.