Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Zugló polgármestere reméli, hogy a kerületében találnak új helyet a múzeumnak a Vasúttörténeti Park közelében.
Mint azt megírtuk, a kormány úgy döntött, mégsem épít többszintes földalatti kiállítóteret a Közlekedési Múzeumnak a Városligetbe, a múzeum igazgatója, Vitézy Dávid pedig a Facebookon azt írta, most új helyszínt keresnek az intézménynek, "elsődlegesen a fővárosi vasút által felhagyott rozsdaövezeti ingatlanokon".
Karácsony Gergely, Zugló polgármestere a kerület hivatalos oldalán azt írta, üdvözli a kormány döntését, hogy nem a Városligetben keresnek helyet a Közlekedési Múzeumnak, de azt javasolja, hogy a múzeum kerüljön a szintén zuglói Vasúttörténeti Park közelébe, összekötve a beruházást az egyébként is szükséges közlekedési fejlesztésekkel.
Karácsony szerint ha a tárlat a Vasúttörténeti Parkhoz, Magyarország egyik leglátogatottabb közgyűjteményének a szomszédságába költözne, akkor létrejöhetne egy olyan méretű kiállítótér, amely alkalmas lehet a közlekedéstörténet átfogó, teljes bemutatására.
Hozzáteszi, a Vasúttörténeti Park közösségi közlekedéssel való megközelíthetőségét egyébként is javítani kellene, amire a legjobb megoldás az lehet, ha a földalatti végállomását kiviszik az egyébként is fejlesztés alatt álló körvasútsorig, az M3-as autópályán érkezőknek pedig P+R parkolókat építenek. "Ezeket a beruházásokat a múzeumfejlesztéstől függetlenül is el kellene végezni ahhoz, hogy Budapest belvárosa fellélegezzen és a Városligetre zúduló autóforgalom csökkenjen" – teszi hozzá.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.