Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A cég árbevételének 18,5 százaléka származott közbeszerzésekből.
Mintegy 289 milliárd forint volt a forgalma a Garancsi István köreihez tartozó Market Építő Zrt.-nek – derült ki a cég közleményéből. „Ez a nagyságrend a magyar magasépítési piacvezető, kiemelkedő vállalkozásává emelte a Marketet” – fogalmazott a társaság a Magyar Építő híre szerint.
Az árbevétel-arányos eredmény 9,3 százalékról 2021-re 12,5 százalékra emelkedett. Az adózott nyereség 36,5 milliárd forint volt tavaly, amely a cég szerint a digitalizációnak, az adatelemzésnek és a számos, hatékonyságjavító intézkedésnek köszönhető.
A közlemény szerint a teljes Market Csoport a tíz leányvállalatával együtt 360 milliárd forintos aggregált forgalmat könyvelhetett el, míg a konszolidált forgalom 296 milliárd forintra rúgott.
Azt is megjegyezték, hogy a Market árbevételének 81,5 százaléka származott a piacról, míg a közbeszerzések aránya a korábbi évekhez képest kimagasló 18,5 százalékos szintet ért el.
Egy üvegbe foglalt zárda és egy lepényszerű irodaház tornyokkal - ezt építik Garancsiék a Liget tőszomszédságában
Közzétették a Dürer Kert helyén zajló ingatlanfejlesztés engedélyezett látványterveit, legalábbis ami az irodaházakra vonatkozik. A két, összesen több mint negyvenezer négyzetméter alapterületű épület három év múlva készülhet el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.