Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A streamingszolgáltatóknál egyre több olyan műsor fut, amelyben a szereplők lakást próbálnak eladni, ez pedig nagyon nem tetszik az ingatlanközvetítőknek.
Rettenetes hatással van az ingatlanközvetítő szakmára az, hogy egyre népszerűbbek a lakáseladásokról szóló valóságshow-k – panaszolják egyre többen az iparágból. A CNBC idézte Bess Freedmant, a Brown Harris Stevens elnök-vezérigazgatóját, aki azt mondta: biztosítani akarnak mindenkit, hogy a munkájuk nem olyan, mint amilyennek a műsorok alapján tűnhet.
Külön kiemelte a Netflix Selling Sunset című műsorát és a Bravo TV-n futó Million Dollar Listinget. Ezekben modell kinézetű szereplők próbálnak eladni luxusházakat, miközben a valóságshow-k szokásos drámái folynak köztük. Ahogy Freedman fogalmazott, olyannak tűnik a szakma, mint ha csillogó-villogó ruhában körbevezetni az érdeklődőket a házon önmagában elég lenne.
Ryan Serhant, a Million Dollar Listing New York egyik szereplője rögtön válaszolt is neki: minden platformon jelen kell lenni, a hagyományos ingatlanos munka nem veszi figyelembe, mennyire fontos a közösségi média és a személyes brand építése, beleértve az ilyen műsorokat is. A saját ügynöksége példáját hozta fel, amely a 2020-as alapítása utáni évben már az ilyen marketingnek is köszönhetően kétmilliárd dollárnál is nagyobb összértékben tudott üzleteket lebonyolítani.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.