Ez azzal járhat, hogy a Közlekedési Operatív Programban (KözOp) elnyert támogatások kiegészítésére egyik megyeszékhelynek sem lesz elég pénze. A KözOp beruházásait kezelő Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél (NFÜ) a Népszabadság annyit tudott meg: a már elfogadott három nagyberuházás célegyenesbe fordulásáig valószínűleg nem adnak szabad jelzést a "Városi közösségi kötöttpályás közlekedés fejlesztése" címen jegyzett, 163,73 milliárd forintos uniós támogatási keretet terhelő újabb pályázatoknak. Az NFÜ-nél elképzelhetőnek tartják a villamostenderek támogatási szerződésének módosítását is, ami lehetővé tenné a fejlesztésekre fordítható uniós források növelését. A forint árfolyamkockázatát azonban közösen kellene vállalnia a kormánynak és a városoknak a finanszírozásban való részvételük arányában - olvasható a lapban.
Árfolyamcsapdában három kiemelt közlekedési beruházás
Eredménytelenül zárhatja uniós pénzből finanszírozott közlekedési nagyberuházásait Debrecen, Szeged és Miskolc, mert a villamos- és trolibusz-beszerzéseket nagyon megdrágította a forint gyengülése - írja a Népszabadság.

Osztottunk-szoroztunk: ez teljesülhet Magyar Péter gazdasági ígéreteiből
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
A Pride szervezője a francia nagykövet jelenlétében szembesítette Navracsicsot azzal, hogy nem ismeri az általa is megszavazott gyülekezési törvényt
Radványi Viktória a francia nagykövetség egyik ünnepségén találkozott össze a miniszterrel.