Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A BKV kísérleti jelleggel mától bevezeti egyes buszjáratain az elsőajtós felszállási rendszert.
Ennek lényege, hogy a buszokra csak az első ajtónál lehet felszállni, ezzel egy időben az érvényes jegyet, bérletet fel kell mutatni. A jegyet az utasok a járművezetőnél is megvehetik 400 forintért.
Az utazási jogosultságot valamennyi esetben az első ajtónál álló jegyellenőr vizsgálja, illetve a bevezetés kezdeti szakaszában besegít a járművezetőnek a jegyértékesítésben. A leszállásra a második és harmadik ajtónál lesz lehetőség. Biztonsági őrök felügyelnek arra, hogy ezeken az ajtókon ne szálljanak fel utasok. Az elsőajtós felszállási rendszert a BKV a 87-87A, a 187-es illetve a 141-141A járatokon vezeti be.
A kísérleti program célja a jegyellenőrzés hatékonyságának fokozása, a jegyekért és bérletekért nem fizetők kiszűrése, ezáltal a bliccelők által okozott károk csökkentése. A BKV - közlése szerint - mindent megtesz a zökkenőmentes átállás érdekében, de az első napokban - különösen a reggeli és délutáni csúcsidőszakban - a rendszer várhatóan nem lesz teljesen problémamentes. Számítani lehet arra, hogy a buszok a megszokottnál valamivel többet állnak majd a megállókban.
Az új rendszer bevezetését követően a BKV összegzi a tapasztalatokat, ezután pedig "megteszi a szükséges intézkedéseket".
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.