A hatalmas, kifejezetten a Margit híd rekonstrukciójára összeállított bakdarupár és ennek mozgása a fő látványosság - emel, gurul, szállít még jó néhány hónapig. Nem tudtuk meg, hogy mennyi sitt lesz a vasbeton pályák felbontásából, de azt igen, hogy az eredeti acélból készült főtartószerkezetek nem szorulnak cserére. A híd déli felén a villamosközlekedést Magyarországon egyedülálló módon biztosítják: a vágányok közötti részeket könnyűbetonnal öntötték ki, s az is unikum a térségben, hogy félpályán közösségben közlekedhetünk. Bejutni nehezen lehet az építési területre, így marad a villamosról kukkolás. A Margitszigetre vezető bekötőhidat is felújítják idővel, de gyalogosan akkor is bejuthatunk majd, mert kicsiben is úgy lesz, ahogy nagyban - félpálya nekünk, félpálya nekik. A hídról aláhulló munkások látványával nem kell számolni, mert sűrűn aláállványozott munkálatok folynak.
Margit híd a kulisszák mögött - videó
Aki kellő kitartással monitorozza a hídfelújítást, esetleg naponta többször is megfordul arrafelé, láthatja, amint kisebb-nagyobb munkagépek emelkednek a magasba, s arról is meggyőződhet, hogy a sátrak a hegesztés, nem pedig a kollektív szieszta színhelyei. A tavasz utolsó hóesésében a Margit hídon jártunk.

Furcsaságok Londonban, bandák New Yorkban, jeges séta Párizsig - a HVG nagy nyári könyvajánlója, 2. rész
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
Orbán Viktor reagált a Pride-ra, szerinte visszataszító és szégyenletes dolgok történtek
Karácsony Gergely: Egyetértek Orbán Viktorral, ilyen lenne az ország, ha nem ők kormányoznának
A rendőrség nem bírságolhatja meg a Pride résztvevőit az Ügyvédkör elnöke szerint
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.