Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A MÁV-ot és a Volánbusz-társaságokat tömörítő Nemzeti Közlekedési Holding létrehozása jövő év végére várható. Az m1 tévécsatorna Az Este című műsorában, egy előre felvett rövid nyilatkozata szerint Völner Pál, az infrastruktúráért felelős államtitkár erről annyit mondott, hogy a holding feladata a Volán és a MÁV járatainak, menetrendjének összehangolása lesz.
A két céggel hamarosan megkezdődnek a tárgyalások - hangzott el a műsorban. Antal Dániel, a Magyar Vasúti Hivatal korábbi elnöke a tervekről a műsorban hangsúlyozta: Magyarországon nem a holding felállítása hozhat érdemi változást, és ilyen holdingról más országban nem is nagyon hallott. Magyarországnak szerinte inkább a regionális versenytársakra kellene figyelnie.
Antal emlékeztetett arra, hogy ha nem tesszük versenyképessé a magyar vasúthálózatot, akkor a három jugoszláv utódállam összefogásával nemrégiben létrejött közös vasúttársaság komoly konkurenciát jelenthet a MÁV-nak. A délszláv államok ugyanis a jelenleg Ausztrián és Magyarországon áthaladó vonatokat terelhetik a saját hálózatukra, és az ebből befolyó díjakat is ők szedhetik be a jövőben.
A műsorban elhangzott, hogy a BKV-t nem vonják be a Nemzeti Közlekedési Holdingba, viszont azt lehetővé akarják tenni, hogy ha valaki mondjuk Debrecenből utazik a fővárosba, használhassa a megváltott jegyével a budapesti tömegközlekedést is.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.