Kisebb hiba már fél kilenc előtt jelentkezett, akkor négy ablaknál kezdték az őrök ötös sorokba állítani a várakozókat, de az ügyfélpultok többségénél még a sorszám alapján hívták az embereket. Néhány perccel később már valamennyi kiszolgálóablakhoz a biztonságiak állították össze a sorokat, a sorszám alapján történő hívások leálltak. A helyiségben ekkor a reggel is jellemző 100-150 ember lehetett - számol be az Index.
Korán reggel egyébként mintegy 150 ember várta az utcán a nyitást a nyugdíjbiztosítási főigazgatóság Fiumei úti ügyfélszolgálata előtt, mert ma lehet utoljára nyilatkozni arról, ha valaki magánnyugdíjpénztári tag kíván maradni. Az ügyfélszolgálatok reggel nyolckor nyitnak hivatalosan, a Fiumei úton azonban fél nyolc után nem sokkal már beengedték az embereket és elkezdtek sorszámokat osztani, illetve ügyintézni. Az utcáról így eltűnt a sor, bent sokan vannak, de gyorsan halad a sor.