szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) felelősségére figyelmeztet a Ferihegyi repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. a BKIK-nak a repülőtéri taxihelyzet megoldását sürgető hétfőn közzétett levelére írt válaszban.

Az MTI-hez szerdán eljuttatott válaszlevélben a Budapest Airport azt írja, hogy miután a BKIK meg sem várta a Budapest Airport válaszát a levélre, ezért "a levél nem annyira a helyzet megoldását, mint inkább partikuláris lobbi-érdekek érvényesítését célozza".

A repülőtér üzemeltető közleménye szerint a szerződött új partner, a Főtaxi megfelelő minőségű és pontosságú szolgáltatást nyújt a repülőtéren, és az elmúlt két hónapban érdemi minőségi kifogás vagy panasz nem érkezett. A BKIK hétfőn ismertette azt a levelet, amit a Budapest Airport vezérigazgatójának küldött és amiben a Ferihegyi repülőtéri taxihelyzet megoldását sürgeti.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!