Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Növekszik a Budapest centruma és a Ferihegyi repülőtér között közlekedő menetrend szerinti autóbuszjáraton utazók száma, havonta eléri a 2000-2500 utast - mondta Nedeczky Tibor, a járatot üzemeltető Weekendbus Zrt. ügyvezetője.
A Magyarország EU-elnöksége alatt forgalomba állított járaton az utazók 70 százaléka magyar, 30 százaléka külföldi utas. Nedeczky Tibor szerint az utasok számának folyamatos bővülése is azt mutatja, hogy szükség van közvetlen menetrend szerint közlekedő autóbuszjáratra a város centruma és a repülőtér között.
Az ügyvezető elmondta, hogy egyelőre még nem jövedelmező a vonalon közlekedő négy, minőségi színvonalat képviselő autóbusz üzemeltetése, de a kihasználtság növekedése alapján a félév végén akár már nyereséget is hozhat a közlekedési alternatívát adó járat.
A Weekendbus Zrt. ügyvezetője szerint az EU-elnökség után is érdemes közlekedtetni a főváros centruma és a repülőtér között menetrendszerinti járatot, amelynek a megállóit a Budapest Airporttal közösen kellene úgy meghatározni, hogy az utasok számára minél inkább elérhető legyen.
A Weekendbus autóbuszos személyszállító társaság húsz éve alakult, és jelenleg is két magyar magánszemély tulajdonában van. Az 50 autóbusszal rendelkező társaság évek óta a Volánbusz Zrt. alvállalkozójaként 18 járaton szállítja az utasokat, köztük a Budapest-Bécs között, az önkormányzat és a közlekedési szaktárca megbízásából Pest megyében 10 járatot üzemeltet alanyi jogon. A közszolgáltatás mellett tevékenységének 10-15 százalékát a szabadáras üzletágban végzi. A társaság tavaly mintegy 700 millió forint bevételt ért el, amely azonos az előző évivel, évente 0,5-1 százalékos nyereséget érnek el.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Az adatok között négyszeres a különbség. Márpedig a 2026-os adóemelések egy részét épp ez alapján számolják ki.
Az állami kiadványokat sokszor csak alibiből rendelik meg, azokat alig veszik kézbe a diákok.
Eljött a drónok kora, ami alapjaiban változtatja meg a hadviselést.