A mobilszolgáltatás miatt panaszkodnak leginkább a médiabiztosnál

Bodonovich Jenő média- és hírközlési biztos csak olyan piaci magatartás esetén járhat el, amely nem jogsértő, de amelynek során a fogyasztó érdeksérelmet szenved el.

  • MTI MTI
A mobilszolgáltatás miatt panaszkodnak leginkább a médiabiztosnál

Túlnyomó többségében a mobillefedettséggel, a mobilcsomagok szolgáltatásaival és a számlavitákkal kapcsolatos panaszok érkeztek a médiabiztos hivatalához 2011 eddig eltelt időszakában.

Bodonovich Jenő média- és hírközlési biztos csütörtöki bemutatkozó sajtótájékoztatóján ismertette: csak olyan piaci magatartás esetén járhat el, amely nem jogsértő, de amelynek során a fogyasztó érdeksérelmet szenved el. Hozzátette: a média- és hírközlési biztos nyomozati cselekményre nem jogosult, és nem szabhat ki bírságot sem.