Az évek óta folyamatosan befejezés előtt álló építkezés eredménye azt mutatja, hogy nem sok foganatja volt azoknak a tanácsoknak, amiket az MKK sulykolt a fővárosi vezetőknek - olvasható a blogon.
László János szerint az évről évre növekvő kerékpáros-forgalom nem hatotta meg a döntéshozókat, nem engedélyezték, hogy a kerékpárok az autók mellett az úttesten haladjanak, viszont meg akarták spórolni a déli oldal kerékpárútját. Az északi járdát kiszélesítették, hogy leférjen egy kétirányú kerékpárút, de a bővítéssel nyert helyt nagyrészét a lámpaoszlopok és a korlátok foglalják majd el.
Az MKK videójából az is kiderül, hogy hiába kérték az egyetlen, a budai hídfőre álmodott kerékpáros lehajtóval kapcsolatban, hogy ne legyenek rajta éles szegélyek, mégis csak a balesetveszélyes megoldást építette meg a beruházó. A többi kapcsolódási pontnál található félkész járdákból pont azok a szegélyek vannak már most készen, amely első blikkre bizonyítják, hogy ott sem törődtek a bringások igényeivel - részletezi a problémákat a biciklis blog.