szerző:
hvg.hu/MTI
Tetszett a cikk?

Újabb médiakampányt indít a Miniszterelnökség - derül ki a szervezet idei közbeszerzési tervének módosításából. A kampánynak - amely a dokumentum szerint rendkívüli sürgősséggel vált szükségessé - sem a témája, sem a költsége nem ismert egyelőre. A közbeszerzési tervért felelős illetékes helyettes államtitkár lapunknak későbbre ígért visszahívást.

A kormányzati honlapon csütörtökön tették közzé a módosítást, amely szerint médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, valamint telemarketing- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére köt vállalkozási szerződést a Miniszterelnökség hirdetmény közzététele nélkül induló tárgyalásos eljárás során.

A közbeszerzési terv Mikecz Péter igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár által jóváhagyott megváltoztatását azzal indokolták, hogy "Magyarország lakosságának tájékoztatása érdekében előre nem látható okból és rendkívüli sürgősséggel médiakampány megindítása vált szükségessé".

A hvg.hu megkeresésére a kormányszóvivői irodán azt közölték, semmilyen további információt nem adnak a kampány tartalmáról, indulási idejéről, illetve egyéb részleteiről. Mikecz Péter későbbre ígért visszahívást lapunknak.

Az MTI szintén megkereste a közbeszerzésiterv-módosítás részleteivel kapcsolatban Mikecz Pétert, aki válaszában azt írta: a kormány a jövőben is - éppen úgy, mint megalakulása óta folyamatosan - abban érdekelt, hogy "minél szélesebb körben és minél egyértelműbben tájékoztassa az állampolgárokat a szándékairól és egyben mozgásteréről is".

Éppen ezért volt fontos "az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség miatt hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás kezdeményezése egy olyan témában, amelynél az állampolgárok időbeni tájékoztatása kiemelt fontossággal bír" - tájékoztatott az MTI érdeklődésére a helyettes államtitkár, aki válaszában arra nem tért ki, hogy pontosan milyen témában indul majd médiakampány.

Az Indexnek annyit sikerült kiderítenie, hogy a kampányt az IMF-fel kötendő megállapodás előkészítése érdekében indítják. Mint írták, a reklámcég feladata az lesz, hogy kampányában érzékeltesse, a valutaalappal kötött 2008-as megállapodás nem volt jó az ország számára, de az Orbán-kormányé már jó lesz.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!