szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bár Palcsó Tamás énekes, aki öt koncessziót nyert a trafikpályázatokon, már elkezdte keresni a megfelelő üzlethelyiségeket trafikjaihoz, cége, a Melody Boy Bt. tevékenységi köre között a mai napig nincs nyoma a dohányáru-kiskereskedelemnek. Palcsónak Németh Szilárd csepeli önkormányzat hivatala még egy molinót is készíttetett az énekes népszerűsítésére.

Palcsó Tamás, aki hamarosan trafiktulajdonos lesz a Hír24 szerint már el is kezdte felkutatni a megfelelő helyiségeket a dohányboltjaihoz. Palcsó Tamás ezzel kapcsolatban a lapnak azt mondta, "az a helyzet, hogy vannak részletek, amik biztosak, és vannak, amik nem", de csak akkor fog nyilatkozni, ha minden részlet tisztázódik. Egyúttal hangsúlyozta: az üzlethelyiség megléte a pályázatban nem volt feltétel.

Az énekes arra a kérdésre azonban nem válaszolt, hogy eddig miért nem vette fel cége, a Melody Boy Bt. tevékenységi köre közé a dohányáru-kiskereskedelmet.

A Hír24 az énekesről azt írja, a rezsicsökkentésről is ismert Németh Szilárd kerületének, Csepelnek az egyik legkedveltebb előadója, gyakran lép fel önkormányzati rendezvényeken. Az önkormányzat ráadásul az m1 eurovíziós válogatója, A Dal című műsor alatt még februárban az egyébként szintén csepeli énekesnek egy molinót is készíttetett, amit a helyi Karácsony Sándor utcában feszítettek ki.

Palcsó Tamás arra a kérdére sem válaszolt, hogy eddig mennyi pénzt kapott az önkormányzattól a fellépésekért, menedzsere, Tabár István pedig közölte, a molinót azért csináltatta az önkormányzat, mert Tabár ingyen készített egy videót, amit feltettek az önkormányzat honlapjára. A molinóval ezt a videót köszönték meg.

Mint kiderült, a videó is Palcsó Tamást reklámozta, az önkormányzat tehát a Palcsó Tamásról szóló reklámvideót a Palcsó Tamásról szóló reklámmolinóval köszönte meg – írja a lap.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!