A vonatvezető hibájából történhetett majdnem vonatszerencsétlenség Kelenföldnél

Egy Intercity és egy gyorsvonat 100 méterre egymástól állt meg Kelenföld és Háros között szombaton. A frontális ütközés veszélyét a biztosítóberendezés megrongálása és egy vonatvezető figyelmetlensége okozhatta.

  • hvg.hu hvg.hu
A vonatvezető hibájából történhetett majdnem vonatszerencsétlenség Kelenföldnél

Kevésen múlt, hogy nem ütközött össze frontálisan két utasokkal megrakott vonat Kelenföld és Háros között szombaton – adta hírül a Blikk kedden.

Egy munkagép átvágta egy biztosítóberendezés kábelét, ez okozta a veszélyes helyzetet. Ilyenkor sebességkorlátozást vezetnek be az érintett vonalon, és diszpécserek veszik át a vonatok irányítását.

A MÁV sajtóosztálya szerint így volt ez szombaton is, mégis egymással szembe került egy Intercity és egy gyorsvonat, és egymástól 100 méterre tudtak csak megállni.

A lap úgy értesült, hogy az egyik vonatvezető figyelmen kívül hagyhatta a tilos jelzést.

A közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény gyanúja miatt vizsgálatot indított a rendőrség

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.