A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Három év alatt mintegy 50 millió dollárt, azaz több mint 11 milliárd forintot fektetett a Mondelēz International európai szervezete a csoporthoz tartozó Győri Keksz székesfehérvári csokoládéüzemének fejlesztésébe. Három új gyártósort telepítettek a gyárban, melyek döntően exportra, de immár a hazai piacra is termelik a kizárólag Székesfehérváron előállított Milka és Cadbury csokoládé-keksz szendvicstermékeket.
A Mondelez kibővített székesfehérvári gyáregységének fejlesztésére a világ vezető snackgyártójának európai szervezete az elmúlt három évben több mint 11 milliárd forintot fordított. A beruházásnak köszönhetően igazi világmárkák költöztek a gyárba. A világon kizárólag itt készülnek a Milka és a Cadbury TUC, LU illetve Ritz kekszes csokoládé szendvicstermékei, melyek rögtön a piacra vezetést követően a vállalat sikertermékeivé váltak. A növekvő piaci igények kielégítésére a Mondelez nemcsak új gyártósorokat telepített, hanem új csokoládé silóval és csomagoló-, illetve alapanyagraktárral is bővítette az üzem területét. A három ütemben megvalósult új beruházás 70 százalékkal növelte a gyártókapacitást, s mintegy 350 új munkahelyet teremtett a térségben.
„A Mondelēz International 2012 óta mintegy egymilliárd dollárt fordított világszerte a gyártókapacitások fejlesztésébe, és további befektetéseket is tervezünk a jövőben. Székesfehérvár a mostani beruházásunk révén jelentős pozíciót foglalt el európai gyártólétesítményeink körében. Arra törekszünk, hogy kiaknázzuk a magyarországi fejlesztéseinkben rejlő üzleti potenciált, s Székesfehérváron a legfinomabb snacktermékeket állítsuk elő, a magyar és az európai fogyasztók örömére” – nyilatkozta Philip A. Hodges, a Mondelez Europe szenior alelnöke.
A Mondelēz International, Inc. a snack-ek területén globális nagyhatalom, éves bevétele 2013-ban 35 milliárd dollár volt. A Mondelēz International, olyan milliárd dolláros márkákkal rendelkezik, mint az Oreo, a LU és a Nabisco kekszek; a Cadbury, a Cadbury Dairy Milk és a Milka csokoládé; a Trident rágógumi; a Jacobs kávé, és a Tang italporok. A vállalat magyarországi kereskedelmi képviselete, a Mondelez Hungária – jogelődjei révén – immár húsz éve működik Magyarországon. Termékportfóliójába olyan közkedvelt márkák tartoznak, mint a Milka, Sport szelet, Győri Édes, JóReggelt!, Dörmi, TUC, Halls és a Negro. A Mondelēz International hazánkban két gyártókapacitással rendelkezik: a Győri Keksz Kft. győri üzemében a Negro és Halls cukorkákat gyártják, a székesfehérvári üzemben pedig a közkedvelt helyi márkák (Győri édes, Pilóta) mellett valódi világmárkák készülnek, mint például a Milka és a Cadbury innovatív csokoládé-keksz szendvicstermékei, illetve a TUC és az OREO kekszek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.