szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

"Internetes oldalon", közterületi plakátokon, de tévében és rádióban is érkezik majd az új kormányzati kampány, ami arra buzdít majd, hogy az emberek rész vegyenek a kvóta-népszavazáson. A kampány korábbi lapinformációk szerint 3 milliárd forintba kerül, vagyis jóval drágább lesz, mint bármelyik eddigi kormányzati kampány.

Újabb plakátkampányba kezd a kormány a napokban. A közterületi plakátok mellett új televíziós és rádiós hirdetésekkel is találkozhatnak majd a nézők, hallgatók és egy honlapot, vagy ahogy a kormányzati kommunikáció fogalmaz a Facebookon, egy „internetes oldalt” is létrehoznak, hogy hatékonyabb legyen a tájékoztatás.

A tájékoztató kampányt a kényszerbetelepítés elleni népszavazásról szól, „annak érdekében, hogy minél többen vegyenek részt a referendumon”.

A közlemény szerint ugyanis „elfogadhatatlan, hogy az Európai Bizottság 78 millió forintos fejenkénti büntetéssel fenyegetőzik arra az esetre, ha a tagországok nem fogadják el a kényszerbetelepítést”. A büntetésről és annak óriási költségeiről mi is írtunk korábban. A kormány szerint ezzel szemben „egy magyar emberre 1 millió forint uniós támogatás jut”, ezért „Brüsszelt meg kell állítani”.

A nol.hu korábbi információi szerint a kormányzati kampány 3 milliárd forintba kerül majd. Ez majdnem tízszer annyi, mint a korábban a bevándorlásellenes kampány első (380 millió), majd második (300 millió) felvonása. A magyar reformok működnek című kampány pedig 600 millió forintba került.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!