szerző:
MTI

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Hír TV és az RTL Klub szolgáltatójára szabálytalan korhatár-besorolás, illetve termékmegjelenítés miatt szabott ki pénzbírságot, a TV2-t pedig a kiegyensúlyozottsági követelmények megsértése miatt szankcionálta. Igaz, korábanm

A médiatanács állampolgári bejelentés alapján vizsgálta a Hír TV Riasztás című április 30-ai adását és annak előzeteseit, ami alapján a csatorna szolgáltatójára 152 ezer forintos bírságot szabott ki helytelen korhatár-besorolás miatt – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

Az RTL Klub szolgáltatójára 150 ezer forintos bírságot rótt ki a tanács, mert az Édes Otthon című műsorszámának egyik áprilisi adásában egy építőanyag-márkát szabálytalanul népszerűsítettek.

Beszámolt a testület arról is, hogy a Fővárosi Munkaügyi és Közigazgatási Bíróság határozata alapján indult eljárásban megállapították: a TV2 nem tartotta be a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét

a Tények című műsorában 2018. szeptember 12-én a Sargentini-jelentéssel kapcsolatban.

A médiatanács kötelezte a csatorna szolgáltatóját, hogy a Tényekkel egy időben – értékelő magyarázat nélkül – öt napon belül tegye közzé a Médiatanács erről szóló döntését vagy a döntésben megfogalmazott közleményt, vagy ugyanott tizenöt napon belül adjon lehetőséget a hiányzó álláspont megjelenítésére.

A bíróságnak is sok volt, hogy a TV2 a Sargentini-jelentés megszavazása után Orbán éltetéséről beszélt

A kiegyensúlyozott tájékoztatás kimerült annyiban, hogy bemondták, az MSZP EP-képviselője hogyan szavazott a Sargentini-jelentésről.

A tanács megvizsgálta a múlt évre vonatkozó beszámolási kötelezettség teljesítését az arra kötelezett helyi, körzeti és kisközösségi rádiók, illetve televíziók körében. A testület 29 szolgáltató esetében állapított meg jogsértést, 16 szolgáltató néhány tízezer forintos bírságot kapott, 13-at pedig felhívásban szólított fel a testület a jogkövető magatartásra – derült ki a közleményből.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Gergely Zsófia Itthon

Médiaháború: őrjöng a Tv2 híradósa, akinek férje az onkológiai intézet főigazgatója

Uszítással, a "kiszolgáltatott emberek kihasználásával" vádolta az ATV-t és általában a baloldalt a Tv2 híradósa, Szentpéteri Eszter amiatt, ahogy múlt héten beszámoltak az onkológiai intézetben kialakult sorban állásról. A Tények műsorvezetője azt a tényt nem említette meg, hogy férje az intézet főigazgatója, akit maga Kásler Miklós talált érdemesnek arra, hogy átvegye tőle a pozíciót. Nem sokkal később el is készült a Tv2 riportja a "világszínvonalú onkológiáról", üres folyosót és elégedett beteget mutogatva.

Horn Gábor: A közösségromboló uniós kifizetésekről

Horn Gábor: A közösségromboló uniós kifizetésekről

Képtelenség megfékezni a kórházi adósságot

Képtelenség megfékezni a kórházi adósságot

Közel hatvan év börtönt kaptak az elkábult lányt megerőszakoló borsodi férfiak

Közel hatvan év börtönt kaptak az elkábult lányt megerőszakoló borsodi férfiak

Pikó: Belassult a nyomozás, valaki rálépett a fékre

Pikó: Belassult a nyomozás, valaki rálépett a fékre

Brad Pittnek a kozmikus magány is jól áll

Brad Pittnek a kozmikus magány is jól áll

Ultraluxus Bentley divatterepjáró cowboyoknak

Ultraluxus Bentley divatterepjáró cowboyoknak