szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Homolya Róbert szerint új utastájékoztatási szemléletre van szükség.

Nem elégedett az utastájékoztatás színvonalával a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója. Homolya Róbert az InfoRádiónak azt mondta: a társaságnál már létrehoztak egy havária-központot, 5 perccel nagyobb késésnél innen igyekeznek tájékoztatni az utasokat.

A műsorban a MÁV vezetője jogosnak nevezte az információszolgáltatást érő kritikákat.

Homolya az utóbbi napok vonatkéséseit, járatkimaradásait azzal indokolta, hogy a szerelvények átlagéletkora 30-40 év. Ahhoz, hogy a MÁV versenyképes legyen, invesztálni kell pályafelújításba, a vasúti kocsik, szerelvények korszerűsítésébe, ezek révén a menetrend fenntarthatóságába.

Szerinte új utastájékoztatási szemléletre van szükség, illetve beszélt arról is, hogy az utasszám-növekedéshez versenyképesebb vasúti szolgáltatásra van szükség, amit pontosabb menetrenddel, több P+R parkoló létesítésével, a jegyvásárlási szolgáltatások korszerűsítésével kívánja elérni a MÁV Zrt.

A teljes adás itt nézhető vissza.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!