Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A Hungária körútnál, a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső közötti vasúti szakaszon épülhet új megálló, 2024-re lehet készen.
Megkapta az építési engedélyt az új vasúti megálló a leendő közlekedési múzeumnál – írta Vitézy Dávid a Facebookon.
Az új megálló a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső között jöhet létre, a Hungária körútnál. Leginkább azért lehet fontos, mert az újszászi és a hatvani vonal utasai átszállhatnának ott az 1-es villamosra. Az előzetes modellezések azt mutatják, hogy a megálló napi forgalma el fogja érni a tízezer embert, vagyis Zugló jelentőségéhez lesz mérhető – írta.
Három vágányhoz három peron készül, ami azért is szükséges, mert az ívben fekvő vágányok más-más magasságban futnak.
A következő lépésben a BFK megrendelésében jövő év elejére elkészülnek a kiviteli tervek, így a kivitelezés is megkezdődhet jövő nyáron. A vasúti megálló 2024-re készülhet el – ígérte Vitézy.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.