szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Indamedia videószpot alapú kampányokhoz tervezett hirdetési megoldását veszi át a kormánypárti lapokat tömörítő médiacég.

Stratégiai együttműködésre lépett az Index részvényeit tulajdonló Indamedia csoport és a kormánypárti médiatermékeket összefogó Mediaworks Hungary – írja a Media1.

A két cég arról kötött megállapodást még az elmúlt év végén, hogy az Indamedia teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik.

Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólióigazgatója azt mondta, hogy az együttműködés elismerése az IndaSpotnak, amelyet tavaly több mint száz kampányban alkalmaztak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

Fülke: A Vodafone-üzlettel Orbán Viktor nyer, és mindenki veszít

Miért volt szükség a Vodafone megvásárlására, és miért fog végül többe kerülni az adófizetőknek, mint amennyibe papíron tűnik? És teljes-e ezzel a NER stratégiai terjeszkedése a magyar iparban? Közéleti podcastunkban annak jártunk utána, hogyan illeszkedik a telekommunikációs nagybevásárlás Orbán Viktor 2012-ben meghatározott céljaiba, és mit jelent ez nekünk fogyasztóként és adófizetőként.