szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, a Magyar Péter közmédiás szereplésére valóban sokan voltak kíváncsiak.

A Tisza Párt elnöke csütörtökön reggel az M1-en és a Kossuth rádióban is interjút adott.

Ugyan a közmédia nézettségi adatairól nem igazán léteznek publikusan elérhető információk, a Telex szerint azért van egy módja annak, amivel lehet ellenőrizni, valóban kiugró volt-e az érdeklődés. A közmédia adásait online közvetítő mediaklikk.hu oldal nézettsége ugyanis elérhető az internetes tartalmak auditálására létrehozott Gemius méréseiben.

Mint írják, az elmúlt másfél hónapra visszatekintve elmondható, hogy csütörtöki 32 ezer látogató az augusztus 20-i tűzijáték óta a legmagasabb adat, az oldal szeptemberi átlagos napi látogatottságának közel a duplája. Igaz, az eredményt kicsit elhomályosítja, hogy szeptember legerősebb időszakait, amelyek jellemzően Forma–1-es futamok napjaival esnek egye, így is éppen hogy csak sikerült túlszárnyalni.

Ami a Kossuth rádiót illeti, ott ennyi támasz sincsen, ezért a Google Trendset hívták segítségül. Ennek adatai azt mutatják, hogy csütörtökön hirtelen a sokszorosára emelkedtek a neten a Kossuth rádióra irányuló keresések, és ennek vélhetően az az oka, hogy sokan próbálták megkeresni, hol lehet meghallgatni Magyar Péter interjúját.

Magyar Péter a közmédiában a Fidesz kemény magja előtt beszélt, ám aligha sikerült megszólítani a hallgatóságát

A Tisza elnöke sok olyan témát vitt be az MTVA épületébe, amely oda csak elvétve kerülhetett korábban. Túlbeszélt és kibillentett két kérdezőt is, de szimpatikusabb valószínűleg nem lett a közmédiát fogyasztó Fidesz-törzsközösségnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!