Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A munkálatok augusztus elejéig tartanak.
Péntekről szombatra virradó éjszaka kezdődnek a 4-6-os villamosvonal felújítási munkálatai a Nyugati tér és a Margit híd budai hídfője között – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A felújítás idején a dél-budai végállomások felől érkező villamosok a Vígszínháznál kialakított ideiglenes végállomásig szállítják majd az utasokat.
A villamosok közlekedése az alábbiak szerint módosul:
Szombattól több mint egy hónapon keresztül a Széll Kálmán tér és a Nyugati pályaudvar között a 4-6-os pótlóbusszal lehet utazni. A pótlóbuszok a kimaradó szakaszokon éjjel-nappal közlekednek majd.
A felújítás miatt jelentős közúti korlátozásra is kell készülni a Szent István körúton: a Pannónia utca és a Jászai Mari tér közötti szakaszon mindig csak a villamospálya egyik oldalán haladhat a közúti forgalom, irányonként egy-egy sávon.
A Tátra utca és a Margit híd pesti hídfője közötti szakaszt utoljára tizenöt éve újította fel a BKV, a pálya állapota azonban az elmúlt években jelentősen leromlott. A felújítási munkálatok befejezése után, augusztustól korszerűbb, gyorsabb és csendesebb lesz a villamosközlekedés a szakaszon.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A dolgozók több mint kétharmada nyilvánított véleményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.