Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Sláger Rádió megbízásából a Szonda Ipsos - a KSH adataira támaszkodva, 500 fős mintán - feltérképezte a kkv-k döntéshozóinak médiahasználati szokásait.
A tanulmányhoz lekérdezett minta kiszűri a kényszervállalkozókat és reprezentatív a magyar kis-és középvállalkozásokra gazdálkodási forma, tevékenységi kör, településtípus valamint megyék szerint - írja az Ecoline.
A kutatás egyik legfontosabb tanulsága: a kkv-döntéshozók életében a különböző médiatípusok más szerepet játszanak, mint az „átlagemberek” életében. Kiderült, hogy az eltérő munka-szabadidő arányból és az eltérő motivációkból adódóan választásaik mögött rádió és televízió esetében sokkal inkább a tiszta szórakozás és kikapcsolódás, míg internetnél inkább a jól informáltság igénye áll. A sajtó esetében egyfajta aspirációról beszélhetünk, ugyanis szeretnének jól informáltak lenni, de idejük egyre kevesebb marad az olvasásra.
Ha kíváncsi a felmérés adataira, olvassa el az Ecoline cikkét!
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az amerikai elnök Nobel-békedíjra pályázik.