Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Míg 2005-ben a felnőtt lakosságnak alig egynegyede használta az internetet, mára már a 18–64 évesek fele legalább hetente „on-line”, és további 8-10 százalék próbálta már ki a világháló nyújtotta előnyöket - derül ki a KutatóCentrum és a Mai Piac közös felméréséből. Az E-Shopping FMCG Report az internetezők on-line és offline vásárlási szokásai közötti kapcsolatokra, valamint a napi fogyasztási cikkek on-line vásárlási hajlandóságára fokuszál.
Az internetezők számának növekedésén túl az elmúlt években az on-line vásárlási kedv is folyamatosan emelkedett; míg tavaly az aktív (legalább hetente) netezők 62 százaléka vásárolt már valaha a világhálón keresztül, az idei felmérés tanúsága szerint mára több mint háromnegyede (78 százaléka) legalább egyszer élt már az e-shopping lehetőségével. A gyakori internetezők körén belül 40-ről 46 százalékra nőtt azok aránya, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer vásároltak a világhálón keresztül.
Az on-line-kereskedelem nép¬sze¬rűségének növekedését a vásárlók számának lendületes gyarapodásán túl a vásárlási gyakoriság emelkedése is mutatja. Az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer on-line vásárlók között 37-ről 46 százalékra nőtt azok aránya, akik legalább négy alkalommal vettek valamit a világhálón keresztül, míg a mindössze egyszer vásárlók aránya 22-ről 12 százalékra csökkent.Mind az idei, mind a tavalyi vizsgálat szerint az on-line vásárlási lehetőséggel élők között többségben vannak a 25–34 évesek, a férfiak, valamint az átlag feletti anyagi körülmények között élők. A keresleti hajlandóság növekedése mellett a kínálati oldal is folyamatos bővülést mutat: a GKIeNet adati szerint 2007 októbere óta a regisztrált on-line kiskereskedések száma 1800-ról 2400-ra nőtt.
A cikk folytatását itt olvashatja.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.