Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kiskereskedelmi ágazat ugyan jelentős veszteségeket él át, de a nemzetközi tapasztalatok alapján az outleteknek nincs okuk a panaszra, teljesítményük ugyanis meghaladja a várakozásokat - írja a PropertyEU.
Az outletek egész Európában a várakozások és a tavalyi évi forgalmi szintjük felett teljesítenek. A nemzetközi tapasztalatok szerint, ugyanis a vásárlók nem álltak le a költéssel, de recesszió következtében erősen megnézik, hogy mire fordítják pénzüket, így a lehető legmagasabb számukra elérhető minőségre törekednek. Ebben a tekintetben pedig az outletek kitűnő szegmensét képviselik a kiskereskedelmi ágazatnak. A nagy outlet hálózatok szerint ráadásul az elmúlt időszakban nem csak a vásárlások száma növekedett, hanem az egyes vevők többet is költenek az ilyen típusú üzletekben. Vagyis a jelenlegi gazdasági nehézség az egyik legjobb tesztje annak az elméletnek, hogy az outlet központok anticiklikusan viselkednek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.