szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Az év első hat hónapjában a WPP 150,8 millió fontos adózott eredményt könyvelt el, ez 39 százalékkal haladja meg az...

Az év első hat hónapjában a WPP 150,8 millió fontos adózott eredményt könyvelt el, ez 39 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Az üzemi eredmény 71 százalékkal, 340,2 millió fontra emelkedett.

Az árbevétel 3,5 százalékkal, 4,44 milliárd fontra nőtt, 30 millió fonttal meghaladva a Bloomberg konszenzusát.

A WPP az első negyedévben az egy évvel korábbival nagyjából megegyező forgalmat realizált, a második negyedévben pedig közel öt százalékos bővülést könyvelt el.

A társaság az év egészében az első hét hónapban elkönyvelt 3,1 százalékos organikus árbevételnövekedést meghaladó bővülésre számít; ez az adat is meghaladja a 2,5 százalékos piaci konszenzust.

A befektetők ugyanakkor nem repestek az örömtől: a WPP részvényárfolyama kedden délelőtt három százalékot meghaladó mínuszba süllyedt.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!