Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az egy esztendővel korábbinál jóval magasabb, az elemzői várakozásoktól azonban némileg elmaradó első féléves...
Az egy esztendővel korábbinál jóval magasabb, az elemzői várakozásoktól azonban némileg elmaradó első féléves eredményeket közölt csütörtökön a világ vezető kozmetikai cége, a francia L’Oreal. A társaság adózott nyeresége 1,32 milliárd euró volt 2010 első hat hónapjában, ami 21 százalékkal magasabb az előző időszak hasonló időszakában realizált profitnál, 50 millióval kevesebb azonban a Bloomberg konszenzusánál. Az árbevétel tizedével 9,67 milliárd euróra emelkedett.
Bár az adózott eredmény némi csalódást okozott, a befektetőket az üzemi szinten elkönyvelt nyereség kárpótolta a részvényeseket. Az üzemi profit 1,67 milliárd dollár volt, szemben a várt 1,6 milliárddal, az üzemi eredményhányad pedig 1,6 százalékponttal 17,3 százalékra emelkedett. Tovább javította a hangulatot Jean-Paul Agon vezérigazgató kommentje is, aki elmondta: bizakodóak 2010 második félévével kapcsolatban is.
A piac pozitívan reagált a hírekre. Bár a L’Oreal csak enyhe pluszban kezdett a párizsi kereskedésben, fél 12 magasságában már majd 4,4 százalékkal erősödött, ami az elmúlt 3 hónap legjobb teljesítménye.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.