szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A társaság adózott nyeresége az egy esztendővel korábbi 882 millió dollárról 1,13 milliárdra emelkedett a július és...

A társaság adózott nyeresége az egy esztendővel korábbi 882 millió dollárról 1,13 milliárdra emelkedett a július és szeptember közötti három hónapban. Ez részvényenként 54 centes profitot jelent, ami 2 centtel több a Bloomberg elemzői konszenzusánál.

A nyereség számottevő növekedése jórészt az amerikai Philip Morris üzletág javuló teljesítményének köszönhető. A cég a Marlboro második negyedéves sikerei után májusban mind a 18 Észak-Amerikában forgalmazott márkája esetében 8 centtel megemelte egy doboz cigaretta árát, ez azonban nem vetette vissza a keresletet. Sőt a Marlboro piaci részesedése tovább nőtt a harmadik negyedévben is: a 42,6 százalék 0,7 százalékponttal magasabb az előző három hónapban mértnél. A profit megugrásához emellett a füstmentes dohányipari termékek forgalmának 16 százalékos növekedése, illetve az egy esztendővel korábbinál alacsonyabb átszervezési költségek is nagyban hozzájárultak.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!