Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A „Hit Parade” elnevezésű verseny célja, hogy a világ valamennyi országában jelen levő Nestlé különböző piacai...
A „Hit Parade” elnevezésű verseny célja, hogy a világ valamennyi országában jelen levő Nestlé különböző piacai megosszák egymással a legjobb kommunikációs ötleteket és kampányokat. A globális megmérettetésre az idei évben 130 pályamű érkezett, és először díjaztak nem ATL kommunikációs projektet.
„Óriási szakmai elismerés számunkra, hogy a táplálkozási, egészség és életmód témájú hazai kommunikációs PR-modellt a Nestlé nemzetközileg követendő példának tartja” - mondta Suhajda Krisztina, a Nestlé Hungária kommunikációs vezetője.
„Folyamatosan arra törekszünk, hogy az újságírók, szerkesztők téma-igényeit mind inkább megismerjük. Ennek eredménye, hogy hiánypótló szakértői, kutatás-fejlesztési információkkal sikeresen tudjuk támogatni a média munkáját” – részletezte Schillinger Attila, az Avantgarde Business Communications ügyvezető igazgatója. Az Avantgarde 2008 óta a Nestlé Hungária stratégiai és üzleti kommunikációs partnere.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.