Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megvásárolta a Lerton Trans nevű szállítmányozási céget a Révész Trans - írta keddi számában a Világgazdaság.
Megvásárolta a Révész Trans a 120 kamionszerelvénnyel rendelkező Lerton Trans Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.-t, aminek eredményeként 30 százalékos árbevétel-növekedést remél csoport szinten - közölte a Világgazdaság keddi számában Székely Zsolt, a Révész Holding vezérigazgatója, aki a Lerton tulajdonosa volt.
A vegyi anyagok szállítására szakosodott Révész Trans ezzel az akvizícióval visszalép a nemzetközi árufuvarozási piacra hat évvel azután, hogy az 1300 járművel rendelkező társaság úgy döntött: 170 járművel kizárólag különleges anyagokat szállít, s eladja "ponyvás" üzletágát.
A Révész Trans jelenleg 240 darab, különleges áru szállítására alkalmas tartálykocsival rendelkezik. A Napi Gazdaságban megjelent cikk szerint a Lerton Transt azért vásárolta meg a Révész csoport, hogy betöltse a válság miatt megszűnt szállítmányozási cégek helyén támadt piaci rést.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
Sikerült megállapodniuk a találkozó helyszínéről is.
Az országgyűlési képviselő energetikai tanúsítványokra hivatkozik.