Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
November 4-én nyitja meg az első ingyenes tesztáruházat Budapesten a Sample Central, amely újszerű piackutatással segíti a gyártókat a fogyasztói igényekhez jobban igazodó termékek előállításában – közölte a Sample World Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Az 500 négyzetméteres üzletben az érdeklődők egyszeri regisztrációs és éves tagdíj ellenében egyszerre öt terméket vihetnek haza kipróbálásra, s ezért rövid kérdőív kitöltésével "fizetnek". A módszer lényege, hogy a fogyasztók még a vásárlás előtt kipróbálják a terméket, s az eddigi felmérések szerint több mint 80 százalékuk később meg is vásárolja azt, amelyikkel elégedett volt.
A termékeket kéthetente cserélik, s ebben a kéthetes ciklusban – a nemzetközi tapasztalatok alapján – átlagosan hét-tízezer potenciális vásároló visz haza próbaterméket – válaszolta az MTI kérdésére Novotny Laura, a cég kommunikációs menedzsere.
Az ötlet Ausztráliából származik, az első üzlet 2007-ben Tokióban nyílt meg, azóta pedig világszerte franchise rendszerű hálózat épült ki. A magyar üzletet a magyar magánszemélyek tulajdonában lévő Sample World Zrt. üzemelteti.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A terület korábban református temető volt. A helyiek szerint morbid, ami történik.