Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Hét ajánlattevő közül nettó 17,1 millió forinttal a Media Factory Kft. nyerte el a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. által az M3 autópálya Nyíregyháza – Vásárosnamény közötti szakaszának kommunikációjára kiírt, hirdetménnyel indult, tárgyalás nélküli közbeszerzést - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A NIF a munka ellenértékét 26,3 millió forintra becsülte. A nyertesnek - egyebek között - fizetett hirdetést kell elhelyeznie a nyomtatott környékbeli sajtóban 10 alkalommal, rádióban pedig 15, míg tévében 5 alkalommal. A nyertes feladata az átadási ünnepség megszervezése is – jelentette az MTI. Az M3 folytatását a NIF két részre bontotta, a Nyíregyháza és a 49. számú főút közti szakasz már épül, az onnan Vásárosnaményig tartó folytatásra pedig az év elején írta ki a közbeszerzést a NIF.
Ajánlatot adott még be a győri Medius Első Győri Közvélemény- és Piackutató Bt., a budapesti Insomnia Reklámügynökség Kft., Nexus Reklámügynökség Kft., Double Decker Kft., Keiok Kft. és a sülysápi Sensation360 Kommunikációs Ügynökség Kft.
A nyertes Media Factory Kft. - a cégjegyzék adatai szerint - 2008-ban alakult 500 ezer forintos jegyzett tőkével. A tulajdonosa a cég székhelyén, a belvárosi Fehérhajó utcában lakó Kállai Krisztián. A társaság nettó árbevétele 2008-ban 45 millió, 2009-ben 68 millió, míg 2010-ben 24 millió forint volt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.