Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az elmúlt évben több mint 10 százalékkal növelte árbevételét a Michelin Hungária Kft., ám a cég elbizonytalanodott további magyarországi beruházásait illetően - írta a Világgazdaság szerdán.
A lapnak John Young, a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. ügyvezető igazgatója azt mondta: nem tudja, mikor folytatják a nyíregyházi gyárban tervezett kapacitásnövelő beruházásaikat, amelyek jelentős létszámbővítéssel jártak volna. A cégvezető szerint a program folytatása azért vált kérdésessé, mert az új adók és az új törvények nem teszik kiszámíthatóvá a gazdasági környezetet Magyarországon.
A Michelin Nyíregyházán 2005-ben indította el a különleges méretű és nagy sebességindexű személyautó-abroncsok gyártását, és az elmúlt öt év során több mint 100 millió eurós beruházást hajtott végre az üzemben. A fejlesztéshez 5 százalékos munkahelyteremtő állami támogatást kapott 2011-ig, miután 217 új munkahelyet létesített Nyíregyházán, ahol a mostani 1050 alkalmazott közül csupán 30 a kölcsönzött dolgozó. A francia cég az egykori Taurus 1996-os privatizációja óta 300 millió eurót fektetett be Magyarországon - írta a Világgazdaság.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.