Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A helyi élelmiszerek fogyasztásának ösztönzésére több mint 2600 hazai élelmiszertermelő elérhetőségeit tartalmazó nyilvános, helyi termelői adatbázist hoztak létre termelői szervezetek az Európai Unió Regionális Fejlesztési Alapjának támogatásával.
A keresdahelyitkampany.hu oldalon elérhető online adatbázis a VAN alapítvány "Keresd a helyit!" elnevezésű közösségi programjának egyik eleme.
Az alapítvány közleményében azt írta: a szemléletformáló, komplex kommunikációs kampány a helyi élelmiszerek fogyasztására ösztönöz Magyarország hat vidéki régiójában.
A 2011 decemberében elindított "Keresd a helyit!" program fő célja, hogy informatív és szemléletformáló módon – a fogyasztók, a termelők és a helyi gazdaság szempontjait egyaránt hangsúlyozva – hívja fel a figyelmet a helyi élelmiszerek fogyasztásának fontosságára.
A kampány elsődleges célja, hogy változatos és a közvéleményt széles körben elérő kommunikációs eszközök és csatornák bevonásával ismertesse meg a helyi termékek fogyasztásának előnyeit, például munkahelymegtartó és gazdaságélénkítő hatásukat, illetve azt, hogy célba juttatásuk alacsonyabb környezetterheléssel jár.
A kampány során 2011 novemberében a VAN Alapítvány megbízásából egy átfogó, reprezentatív, telefonos kutatás készült a hat régióban (Nyugat-Dunántúl, a Közép-Dunántúl, a Dél-Dunántúl, Észak-Magyarország, az Észak-Alföld, Dél-Alföld), amely során régiónként felmérték a helyi élelmiszerek fogyasztásának trendjeit.
A kutatást a kampányidőszak végén, 2012 februárjában megismétlik majd, és a felmérés eredményeit regionális tájékoztatók keretében adja közre a VAN Alapítvány.
A kampány intenzív kommunikációs szakaszában, 2011 decemberében átfogó marketingkommunikációs és sajtókampány kezdődött mind a hat régióban, amely jelenleg is tart.
Regionális, kistérségi és helyi lapokban, helyi rádiócsatornákon, illetve országszerte 1200 óriásplakáton hívja fel a VAN Alapítvány a kampány legfőbb üzeneteire a figyelmet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Napi luxi.
A Krímben hajtottak végre akciót az ukrán szolgálatok.