Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az e-kereskedő brands.hu és a Ford Magyarország Magyarországon először értékesítenek gépkocsikat zártkörűen működő közösségi webáruházban.
A magyar online kereskedelem történetének egyik fontos állomása, hogy a brands.hu a Ford Magyarországgal kötött megállapodása révén Ford Focus típusú gépkocsikat árusít webáruházában. Az akció 7 napig tart, ennyi idő áll a közönség rendelkezésére, hogy a vásárlási döntést meghozza. A brands.hu az akciót a Ford Magyarország koordinálása mellett a Ford Petrányi autókereskedésen keresztül valósítja meg.
Az internetes kínálatba különböző felszereltségű gépkocsik kerülnek. A legolcsóbb gépkocsi egy 1,6-os Diesel, ami 5,2 millió helyett 3,6 millió forintba kerül majd. Ugyanezzel a motorral egy lényegesen jobban felszerelt modell 5,9 millió forint helyett 4,3 millió forintért rendelhető meg a brands.hu webáruházban.
A 2008 óta működő brands.hu tavalyi árbevétele megközelítette az 1 milliárd forintot. A Ford Petrányi 2011-ben 1477 db gépkocsit értékesített és ezzel piaci részesedés elérte a 23 százalékot a Ford hálózatán belül.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.