szerző:
hvg.hu

Száz százalékkal, azaz az eddigi egyről kettőre emelte heti járatainak számát a Turkish Cargo. A török légitársaság teheráru-szállító leányvállalata komoly lehetőségeket lát a magyar piacon és további kapacitás-, illetve járatbővítést tervez.

A Turkish Airlines Airbus A310 típusú gépének teherszállító változatatörök repülőgép mostantól a szombat hajnal mellett már csütörtök délutánonként isleszáll a budapesti repülőtéren, ami a tervek szerint a nyári menetrendtől átalakul csütörtök-vasárnapi beosztásra.

A török légicég gépei elsősorban textil, valamint a távol-keleti elektronikai árut szállítanak Magyarországra, kifelé pedig gyógyszerészeti és gépipari termékeket, valamint Magyarországon gyártott elektronikai cikkeket visznek. bizakodó: „Nagy fantáziát és remek lehetőségeket látunk a magyar piacban. Reményeink szerint a közeljövőben már heti három járatunk is lehet, amellett, hogy a jelenleginél egy jóval nagyobb kapacitású repülőgépet állítunk forgalomba ezen a vonalon" – mondta Levend Arisoy, a Turkish Cargo magyarországi vezérképviselője. A teherszállító járatok sűrítésével, valamint azzal, hogy az Airbus A310-est egy nagyobb méretű A330F típusúra cserélnék, a járatonként legfeljebb 38 tonnányi kapacitás akár 64 tonnára emelkedne. A török tervek szerint 2015-ben már napi sűrűségű cargo járat működhetne Budapest és Isztambul között.

A Turkish Cargo tavaly júliusban jelent meg a magyar piacon, Budapest és Isztambul között közlekedő heti egy járattal. A légitársaság mindössze fél év alatt mintegy 1500 tonna árut szállított Magyarország és Törökország között. Ezzel a tavalyi év legnagyobb fejlődést elért új teherszállító légitársasága lett Budapesten.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A New York Timesban védi Schmidt Mária a populizmust és Orbán illiberális rendszerét

A New York Timesban védi Schmidt Mária a populizmust és Orbán illiberális rendszerét

Akár ki is hátrálhat a kormány a 3-as metró támogatási szerződéséből

Akár ki is hátrálhat a kormány a 3-as metró támogatási szerződéséből

Felmentették a férfit, akit hajléktalansága miatt ítéltek el

Felmentették a férfit, akit hajléktalansága miatt ítéltek el

Kedvező ár, nem semmi specifikációk: bemasírozik Európába telefonjaival a Realme

Kedvező ár, nem semmi specifikációk: bemasírozik Európába telefonjaival a Realme

Vitray: „Nem tudom, illik-e ilyet mondani, de gondnokság alá helyezett ez az első évfolyam”

Vitray: „Nem tudom, illik-e ilyet mondani, de gondnokság alá helyezett ez az első évfolyam”

 Így állítanák vissza a sajtószabadságot vidéken

Így állítanák vissza a sajtószabadságot vidéken