Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Száz százalékkal, azaz az eddigi egyről kettőre emelte heti járatainak számát a Turkish Cargo. A török légitársaság teheráru-szállító leányvállalata komoly lehetőségeket lát a magyar piacon és további kapacitás-, illetve járatbővítést tervez.
A Turkish Airlines Airbus A310 típusú gépének teherszállító változatatörök repülőgép mostantól a szombat hajnal mellett már csütörtök délutánonként isleszáll a budapesti repülőtéren, ami a tervek szerint a nyári menetrendtől átalakul csütörtök-vasárnapi beosztásra.
A török légicég gépei elsősorban textil, valamint a távol-keleti elektronikai árut szállítanak Magyarországra, kifelé pedig gyógyszerészeti és gépipari termékeket, valamint Magyarországon gyártott elektronikai cikkeket visznek. bizakodó: „Nagy fantáziát és remek lehetőségeket látunk a magyar piacban. Reményeink szerint a közeljövőben már heti három járatunk is lehet, amellett, hogy a jelenleginél egy jóval nagyobb kapacitású repülőgépet állítunk forgalomba ezen a vonalon" – mondta Levend Arisoy, a Turkish Cargo magyarországi vezérképviselője. A teherszállító járatok sűrítésével, valamint azzal, hogy az Airbus A310-est egy nagyobb méretű A330F típusúra cserélnék, a járatonként legfeljebb 38 tonnányi kapacitás akár 64 tonnára emelkedne. A török tervek szerint 2015-ben már napi sűrűségű cargo járat működhetne Budapest és Isztambul között.
A Turkish Cargo tavaly júliusban jelent meg a magyar piacon, Budapest és Isztambul között közlekedő heti egy járattal. A légitársaság mindössze fél év alatt mintegy 1500 tonna árut szállított Magyarország és Törökország között. Ezzel a tavalyi év legnagyobb fejlődést elért új teherszállító légitársasága lett Budapesten.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.