Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A diósgyőri labdarúgóklub és a Dreher Sörgyárak Zrt. együttműködési megállapodása révén vasárnaptól már DVTK-sört ihatnak a szurkolók.
A csütörtöki sajtótájékoztatón bemutatott terméket a címvédő Videoton ellen sorra kerülő hazai bajnoki meccsen bocsátják először áruba vasárnap.
Dudás Hunor, a csapatot működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója szerint a sör csak az első a saját márkás termékek közül, hamarosan jöhet a kávé, az energiaital és az ásványvíz is.
A 2015. június 30-ig érvényes szerződés anyagi hátteréről a felek nem árultak el adatokat. A klub honlapján külön számláló mutatja a DVTK-márkatermékekből származó bevételt, amit az egyesület a szurkolóira és a stadion komfortosabbá tételére költ majd.
Kerekes Péter, a sörgyár marketingigazgatója arról számolt be, hogy a DVTK-sör április elejétől lesz kapható Borsod-Abaúj-Zemplén megye élelmiszerboltjaiban és sörözőiben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.