Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rekordévet hagytak maguk mögött a prémium gépkocsikat gyártó német vállalatok, és az idén is hasonlóan jó eredményekre számítanak.
A BMW fennállása óta a legjobb évet könyvelhette el tavaly: adózott eredménye 4,9 milliárd eurót tett ki, ez 51,3 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A bevétel minden eddiginél nagyobb összegre, 69 milliárd euróra emelkedett a 2010. évi 60 milliárdról. A BMW a hozzá tartozó Mini és Rolls-Royce márkákkal együtt 1,66 millió kocsit adott el tavaly, 14,2 százalékkal többet, mint 2010-ben.
Az ugyancsak rekordévet záró Audi már az idei első negyedévben rekordforgalomra számít az erős februárnak köszönhetően: a VW-csoporthoz tartozó társaság csütörtöki közlése szerint az év második hónapjában 16,6 százalékkal több kocsit adtak el, mint tavaly ilyenkor. Az Audi elsősorban a kínai piacon megszerzett domináns szerepének köszönheti kimagasló növekedési ütemét.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.